Nynorsk kultursentrum.
Nynorsk kultursentrum drifter tre museer, mange arrangementer og trengte en unison profil på tvers av alle lokasjonene. Fra Ørsta til Vinje.
3 lokasjoner, 3 museer, 1 profil
Når vi gikk i gang med prosjektet var hovedmålet å skape en konsistent historiefortelling på tvers av de ulike lokasjonene. Gjelder bilder og video skal en kunne tydeligere kommunisere retning og innsalg på museene til både bedrifter, støttespillere og ikke minst publikum. Alle ansatte ble fotografert med en unison bakgrunn, på tvers av arbeidssted.











Tradisjonsbærer
I arbeidet med produksjonen var det viktig å fokusere på hvem som var målgruppen. Sammen med museene koordinerte vi tre ulike grupper med besøkende på hver lokasjon, og iscenesatte ulike scenarioer, for ulike publikumsgrupper og interessenter.

“Det var et veldig krevende, men også veldig givende prosjekt, hvor vi virkelig fikk trent musklene på en gjennomført og tydelig stil, på tvers av ulike dager og overgang fra høst til vinter i løpet av innspillingsperioden”
— André Hustoft Nesheim - prosjektleder